مجله تخصصی پزشکی در تمام زمینه های سلامت مجله تخصصی پزشکی در تمام زمینه های سلامت .

مجله تخصصی پزشکی در تمام زمینه های سلامت

همه چیز درباره عطر و ادکلن

کوکو شانل یک بار گفت: "زنی که عطر نمی پوشد آینده ای ندارد". اگرچه ممکن است کمی اغراق آمیز باشد ، اما واقعاً این حقیقت وجود دارد که بویایی زن ، تفاوت در احساس ، ظاهر و درک او را ایجاد می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۵:۵۵ توسط:TeamMax موضوع: عمومی نظرات (0)

چند نمونه از بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

در این مقاله برای این‌که طبق سلیقه‌تان بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا را بیابید؛ چندین عطر را معرفی و نقد خواهیم کرد. با چند مورد از ماندگارترین عطرهای زنانه 2018 نیز آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت پایین هستید؛ می‌توانید در بخش مربوط به چند عطر ارزان و ماندگار، به دنبال بهترین و ماندگارترین ادکلن زنانه با قیمت پایین‌تر نیز باشید. شیک فام می‌خواهد بیشتر بدانید تا بهترین خرید را داشته باشید.

چند گزینه برای انتخاب بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۰:۱۴ توسط:TeamMax موضوع: عمومی نظرات (0)

نحوه خرید پمپ آب خانگی در منازل و انتخاب آن از سایت تاسیسات دات کام

خرید پمپ آب خانگی و کارکرد اصلی یک پمپ آب خانگی که در اینجا معمولاً یک پمپ کوچک (مینی پمپ) است و به آن پمپ برقی خانگی یا پمپ آب خانگی کوچک نیز گفته می‌شود بسیار مهم است. تأمین مقدار آب مورد نیاز کاربران یک ساختمان با مصارف مختلف از جمله مسکونی، صنعتی و غیره.

خرید پمپ آب خانگی میزان آب را با فشار مورد نظر ما را تأمین می‌کند و آن را به طبقه‌های بالاتر منتقل می‌کند که بسته به مساحت ساختمانها باید از پمپ‌هایی با ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

توان پمپ آب خانگی              تعداد طبقات ساختمان و متراژ

نیم اسب بخار          یک طبقه با حداکثر 150 متر مربع

یک اسب بخار بشقابی             2 طبقه،6 واحد 75 متر مربعی

یک اسب بخار دو پروانه        3 طبقه، 8 واحد 75 متر مربعی

یک و نیم اسب بخار دو پروانه              4 طبقه، 10 واحد 100 متر مربعی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۶:۰۳ توسط:TeamMax موضوع: عمومی نظرات (0)

ریپورتاژ آگهی قیمت از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۶:۴۸ توسط:TeamMax موضوع: عمومی نظرات (0)